www.mediagroupinfo.pl – portal informacyjny * Najlepsza bezpłatna promocja Twojej firmy.Sprawdź. Zadzwoń. Tel. 511 086 882, redakcja@mediagroupinfo.pl lub mediagroupinfo.pl@gmail.com * SZUKAJ NAS NA FACEBOOKU

POLREGIO zastąpiło „Przewozy Regionalne”

W wyniku decyzji Zgromadzenia Wspólników oraz rejestracji zmiany umowy Spółki przez Sąd Rejestrowy, z dniem 23 stycznia 2020 roku nastąpiła zmiana firmy Spółki z „Przewozy Regionalne” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na POLREGIO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością – w skrócie: POLREGIO sp. z o. o.

– Zmiana została wprowadzona w celu ujednolicenia firmy Spółki z jej identyfikacją wizualną opartą o markę POLREGIO. Wszystkie inne dane Spółki wraz z danymi kontaktowymi pozostają niezmienione – mówi Anna Nowak, rzecznik prasowy POLREGIO sp. z o.o. Warmińsko-Mazurski Zakład w Olsztynie.

Nowa spółka chwali się, liczba pasażerów POLREGIO w 2019 r. osiągnęła poziom 88,9 mln. Oznacza to, że z usług przewoźnika skorzystało o 7,7mln pasażerów więcej, niż w 2018 roku. To efekt nie tylko lepszej oferty przewozowej zamawianej przez samorządy, ale także rozwoju oferty biletowej, ofert zintegrowanych z komunikacją miejską i połączeń turystycznych.

2019 rok był rokiem kolejnego wzrostu liczby pasażerów POLREGIO. Przewoźnik zanotował blisko ośmiomilionowy wzrost w stosunku do 2018 roku, co dało wynik 88,9 mln pasażerów za 2019 r. Najwyższy wzrost zainteresowania pociągami największego przewoźnika w Polsce nastąpił w województwie dolnośląskim, pomorskim i wielkopolskim.

Zwiększenie liczby pasażerów o blisko 8 mln to między innymi efekt lepszej oferty przewozowej zamawianej i finansowanej przez samorządy poszczególnych województw oraz wciąż podnoszonej jakości świadczonych usług.  Pasażerowie coraz chętniej decydują się na regularne korzystanie z POLREGIO w dojazdach do szkół, uczelni i pracy, także dzięki lepszemu dopasowaniu rozkładu jazdy do ich potrzeb oraz krótszym czasom przejazdów na wielu zmodernizowanych liniach kolejowych. Tylko z biletów okresowych skorzystało w 2019 roku o 4,98% więcej pasażerów niż w roku 2018Coraz większą popularnością cieszą się oferty zintegrowane z komunikacją miejską
w miastach i aglomeracjach, połączenia pomiędzy Łodzią a Warszawą, czy oferty handlowe, jak np. „Połączenie w dobrej cenie” czy „Bilet Turystyczny”. Przewoźnik uruchamiał także połączenia sezonowe do wielu znanych i licznie odwiedzanych miejscowości turystycznych na wybrzeżu i w górach, np. do Świnoujścia, Kołobrzegu, Ustki, Darłowa, Helu, Sopotu, Krynicy-Zdroju, Zakopanego czy Buska-Zdroju. W 2019 roku do dyspozycji pasażerów oddano nowy internetowy system sprzedaży biletów oraz aplikację mobilną POLREGIO, a obsługę pociągów wyposażono w nowoczesne terminale do płatności kartą. Z możliwości zakupu biletów przez Internet skorzystało w 2019 roku blisko 10 % pasażerów POLREGIO.

– Liczba przewiezionych pasażerów w 2019 roku pokazała, że obraliśmy słuszny kierunek rozwoju w pierwszym roku po zakończonym sukcesem procesie restrukturyzacji, a także dobrą współpracę z władzami samorządowymi. Z żelazną konsekwencją zmieniamy się dla pasażerów, którzy doceniają nasz wysiłek i zmiany wprowadzane z myślą o nich. Mogę zapewnić, że także 2020 rok upłynie pod znakiem kolejnych udogodnień dla pasażerów – powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy POLREGIO.

Bilety POLREGIO dostępne są w najszerszej wśród przewoźników siatce sprzedaży: system sprzedaży internetowej i aplikacja POLREGIO, kasy biletowe, biletomaty, obsługa pociągów, salony KOLPORTER, platformy internetowe i aplikacje mobilne partnerów.

(red.)